Tubble

Een bad voor iedereen.

Een badkamer zonder bad is een kamer. Terwijl we allemaal wel eens behoefte hebben aan wegzakken in warm water. Aan een stukje wellness thuis. Enter Tubble: een opblaasbaar bad dat past in iedere badkamer. Een product dat alle aandacht verdient. Want hoeveel mensen willen wel een bad maar geen verbouwing? Een mooi Nederlands product dat we bij De Code graag op de kaart zetten.

Focus aanbrengen in het merk.

De communicatie rondom Tubble is diffuus. Aan het begin van de samenwerking schort het nog aan een duidelijke positionering. Wanneer we het merk tot de kern toe afpellen, staat Tubble staat voor toegankelijke wellness. Ofwel: ook voor een doelgroep met een beperkt aantal vierkante meters of klein budget is de rijke ervaring van badderen nu mogelijk.

Maar Tubble is niet zomaar een opblaaszwembad en daarom heeft het merk een kwalitatieve uitstraling nodig. Gecombineerd met de belofte dat het luxe gevoel van wellness binnen handbereik ligt. Gewoon bij jou thuis.

Tussen een badkuip en een badje.

Tubble staat voor een uitdaging. Het product is minder luxe dan een echte badkuip maar staat in kwaliteit ver boven een opblaasbadje. Daarom promoveren we de merknaam tot een werkwoord. To Tubble betekent genieten in een luxe airbath. In drie simpele stappen ben je er al: opblazen, vollopen, genieten maar.

2 richtingen. One, two, tubble of laten we tubblen?

De concepten worden ook in de context uitgewerkt.

Tot aan een winkeldisplay met product toe.

In drie stappen naar wellness.

De crossmedialse campagne (radio, outdoor, online) ademt het luxe gevoel van wellness. In woord en beeld laten we zien hoe snel je daar komt: one, two Tubble. De radiocampagne neemt alle barrières weg voor een doelgroep die de hoop op badderen al had opgegeven. Dankzij Tubble kun je badderen zonder grote investering of verbouwing. Bestel nu jouw exemplaar dan kun je morgen al Tubblen.

Klaar om jouw product in de markt te zetten?

Bel of mail met merkstrateeg Bas.