Allsecur

Hoe bereik je autorijders met een buzz-campagne?

Alleen betalen voor service die je nodig hebt. Dat is ‘Allsecur Pechhulp on demand’. Een revolutie in de pechhulpmarkt. De Code bedacht een buzz-campagne richting influencers, pers en redacties. De centrale boodschap was dat je gemiddeld één keer per vijf jaar pech hebt, maar wel vijf jaar abonnementsgeld betaalt aan de bekende pechhulpverleners. Voor maximale impact stuurde Allsecur online influencers een fysieke mailing met daarin een startkabel ter waarde van €500,-.

#buzzmarketing #crossmedia #influencers #dm 

let's go ja!

In zee gaan met elkaar doe je niet zomaar. Laten we kijken of het klikt. We zijn benieuwd naar je verhaal en maken graag kennis. Hebben jullie ook lekkere koffie? Dan kunnen we ook bij jou langskomen.
Bedankt! We gaan je snel bellen! We do!
Oops! Er ging iets mis.
Je kunt ons ook bellen op 073 - 52 104 74.