GGD
De minimumleeftijd voor alcohol mag dan opgeschroefd zijn naar 18, excessief drankgebruik is nog altijd een probleem onder jongeren. De GGD wil jongeren in de leeftijd van 16 tot 24 wijzen op de gevaren van te veel drinken. Wij bedachten een campagne die zich in het hart van de doelgroep bevindt. In de beeldtaal van social media toont de campagne gênante situaties die je liever wilt voorkomen in tijden waarin alles binnen enkele seconden gedeeld wordt met de hele wereld. De boodschap is duidelijk: drinken mag maar Hou Het Helder. Tijdens de studentenintroductieweek in Tilburg gingen promoteams op pad met deze boodschap.
#voorlichting #socialmedia #jongeren #activatie
#campagneconcept #bigidea #jongerencommunicatie #gedrag #alchoholpreventie
#emoticons #maskers #houjijhethelder?
#stickers #houhethelder
#houhethelder #drinkwater
#campagnefotografie #modellen
#campagnefotografie #setting
#social #tilburgtopweek