Kleyn Trucks

Bestelbus.nl: leads genereren met snelheid en betrouwbaarheid

Met een voorraad van ruim 500 occasions heeft Bestelbus.nl voor elke ondernemer wat wils. Hoveniers, koeriers, klusjesmannen en elektriciens stellen immers allemaal andere eisen aan hun bus. Ieder van hen zoekt een bus die precies aansluit bij persoonlijke wensen op het gebied van budget, specificaties, merk, leeftijd, enzovoorts. Over één ding zijn ze het allemaal eens: ze willen een bus waar je op kunt vertrouwen.

Wat wij doen
Merkpositionering
Conceptontwikkeling Leadgeneratiecampagne
Campagne assets

Bestelbus.nl
Onderdeel van Kleyn Trucks
Familiebedrijf sinds 1919
Marktleider in Nederland
150+ medewerkers

Bestelbus.nl: ondernemers willen doorrrrrrrrr.

De campagnestrategie appelleert aan een simpel doelgroepinzicht waar Bestelbus.nl goed op in kan springen: net als je bedrijf mag een bus nooit stilstaan. Hoewel ondernemers allemaal uniek zijn, zoeken ze stuk voor stuk een bus waar ze dagelijks op kunnen vertrouwen om van A naar B naar C naar huis te komen. Een bus die geen gedoe geeft en zonder problemen door de aangescherpte APK-keuring komt. Bovendien mogen de aanschaf en eventuele financiering niet te veel tijd in beslag nemen. Je wil door. Met andere woorden: je wil een bus waar je mee vooruit kunt.

De campagne-paraplu spreekt de taal van de doelgroep en maakt concrete beloftes.

Een sterke start.

Het aantal website-bezoeken en offerte-aanvragen bereikt tijdens de campagne een piek. De eerste resultaten zijn veelbelovend en bovendien is het concept een kapstok voor toekomstige campagnes die in gaan spelen op actuele behoeftes van de doelgroep.

Twee campagnes met een eigen gezicht.

Tegelijk met deze campagne lanceren we ook een imagocampagne van zustermerk Kleyn Trucks. Hoewel ze hetzelfde DNA delen, hebben beide merken een andere doelgroep, andere diensten en een ander assortiment. Daar stemmen we zowel de boodschap, de visuele uitstraling als de gekozen middelen helemaal op af. Het enige dat beide merken delen zijn de kernwaarden van het moederbedrijf.

Ga naar de case

Ook een campagne waar je mee vooruit kunt?

Neem contact op met wonder woman Wendy.