Omdat steeds meer hotelgasten op zoek zijn naar een unieke beleving, is er in Den Bosch ruimte voor een ander geluid naast de grote ketenhotels. Op Fort Isabella - waar ook de Code gevestigd is - komt Hotel Ryder. Terwijl onze overburen het pand verbouwen, zetten wij het merk in de steigers. Een branding traject om je vingers bij af te likken.
De locatie verenigt het beste van twee werelden met natuurlijke rust en een bruisende stad in de buurt. Fort Isabella ligt in Vught en tegelijkertijd aan de rand van de bourgondische binnenstad van ’s-Hertogenbosch. Natuur- en wandelgebieden zitten ook in de buurt.
Terug in de tijd.
Field research tussen de steigers door team de Code.
Verschillende gasten worden doelgroepen.
Ook interieurontwerp geeft richting aan de branding.
De naam van het hotel is afgeleid van Het Regiment Wielryders, van 1922 tot 1940 gelegerd op Fort Isabella. Ze leverden een dappere strijd, maar tegen een hoge prijs. De merknaam is een eerbetoon aan de dappere mannen die streden voor onze vrijheid. De vrijheid staat ook in de branding van het hotel centraal.
In plaats van standaardkamers en een saaie receptie draait alles om een huiselijke omgeving waar iedereen welkom is. Het kloppend hart van het hotel is een living voor gasten, passanten en buurtgenoten. Ryder gaat voelen als een tweede thuis waar je kunt doen en laten wat je wilt.
De visuele identiteit van Hotel Ryder borduurt verder op de sfeer van het interieur: een stadshotel met een vintage vibe. Het kleurenpalet bestaat uit natuurlijke kleuren die rust uitstralen. De typografie sluit daarbij aan.
Wij geloven dat een strakke briefing zorgt voor betere resultaten en een fijne start van onze samenwerking. Laat je email adres achter en ontvang ons gratis briefingsdocument.