Woonstichting JOOST

Een merkidentiteit voor JOOST.

De fusie tussen twee woonstichtingen St. Joseph uit Boxtel en Kleine Meierij uit Rosmalen is als het samenkomen van twee werelden. De twee merken hebben allebei een andere band met hun huurders en gaan straks toch onder één naam verder. In samenwerking met Arthur & Brent zorgden we voor de lancering van de nieuwe merknaam JOOST: een naam die van je buurman had kunnen zijn. Het voelt dichtbij en persoonlijk, zonder dat je van elkaar afhankelijk bent. Met een kick-off event, video-animaties, een nieuwe website en gepersonaliseerde giveaways maakten we heel de Meierij vertrouwd met JOOST.

#merkstrategie #merkidentiteit #merkactivatie #animatie

#ingesprekmet #10sessies #medewerkers #huurders #stakeholders

#merkwaarden #merkverhaal #nieuwenaam

#verkenning #nieuweidentiteit

#verkenning #kleuren #nieuweidentiteit

#borging #merkboek


#introductie #nieuweidentiteit #merkverhaal #animatie

#lancering #extern #social #stories #facebook #instagram

#lancering #extern #persmoment #stakeholders #onthulling #signing #magazine


#kickoff #intern #ontbijt #signjugglers #medewerkers #onthulling

#lancering #extern #website Bekijk de website hier.

#uitrol #identiteit #bouwbord


#corporate #fotografie

#lancering #extern #inderegio #abris #6weken #merkbekendheid

#signing #autos #fietsen #pand

#merkkleding 😉

Aanvullende informatie

Op zoek naar opgefrist merk?

Bel of mail met merkstrateeg Bas.